مطالب مهم

حرف دل

مطالب مهم

حرف دل

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یک مدرس حسابداری خوب در مرحله اول می بایست به دروسی که تدریس می کند، علاقمند باشد. اگر علاقه ای وجود نداشته باشد، متدها و استراتژی های دیگر جهت تبدیل شدن به یک مدرس حسابداری خوب، تاثیرگذار نخواهد بود. استاد حسابداری باید به تدریس دروسی بپردازد که خودش به آن دسته از دروس علاقمند باشد و بر آن ها تسلط کافی داشته باشد. به طور معمول تمامی اساتید برجسته حسابداری، دائما در حال یادگیری می باشند و مهارت های خود را به شکل مداوم ارتقا می دهند.

یک مدرس حسابداری می بایست در کلاس درس به کلیه دانشجویان احترام بگذارد و سعی کند مطالب را از دیدگاه دانشجو ببیند و به آسان ترین زبان ممکن، مطالب را توضیح دهد. در کلاس های حسابداری، بسیار لازم است که کلاس به شکل دو طرفه و تعاملی برگزار شود. هر یک از استادان برجسته حسابداری که دانشجویان راضی و موفقی را تحویل جامعه داده اند، این گونه نبوده اند که در کلاس فقط خودشان صحبت کنند و متکلم وحده باشند، بلکه به هر میزان که دانشجویان در کلاس حسابداری، حضور فعال تری داشته باشند، در نهایت بازدهی کلاس نیز بالاتر خواهد بود.

 

برای مطالعه این مقاله به وب سایت حسابدارا مراجعه کنید

منبع مقاله بهترین مدرس حسابداری در ایران را در سایت حسابدارا مطالعه نمایید.

  • fatemeh biglar
  • ۰
  • ۰

تمامی افراد برای انتخاب بهترین آموزشگاه حسابداری می بایست تحقیقات لازم را انجام دهند، همچنین در مورد نوع خدماتی که از سوی آموزشگاه به افراد ارائه می شود اطمینان حاصل کنند. میزان شهریه آموزشگاه های حسابداری با توجه به نوع خدمات، سطح کیفی کار و رزومه مدرسان می تواند کاملا متغیر باشد و هر آموزشگاه نرخ خاصی داشته باشد، اما این بدین معنی نیست که افراد می توانند از آن سوء استفاده کنند، چرا که یک سری استانداردها نیز در این زمینه وجود دارد. یک آموزشگاه حسابداری خوب دارای یک سری ویژگی ها می باشد که برخی از آن ها عبارت است از:

داشتن تعهد به اخلاق کاری: تعهد داشتن به این معنی است که نسبت به مسئولیتی که آموزشگاه پذیرفته است، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمان مقرر شده در قرارداد ارائه دهند، انتقاد پذیر و دائما پاسخگو باشند و همچنین به این شعارها وفادار بمانند.

برای مطالعه این مقاله به سایت حسابدارا سر بزنید.

منبع این مقاله بهترین آموزشگاه حسابداری در اسلامشهر را در سایت حسابدارا مطالعه نمایید

  • fatemeh biglar
  • ۰
  • ۰

یک وکیل مالیاتی  خوب حداقل باید دارای چهار خصوصیت باشد. یکی از ویژگی هایی که یک وکیل مالیاتی باید داشته باشد، نباید به خاطر حق و حقوق خود در مشاوره ها ی مالیاتی کوتاهی کند. باید تمام جوانب پرونده ی ارباب رجوع خود را مورد بررسی قرار دهد و بهترین راه کارها را به شرکت ارائه و عملیات مالیاتی را با حداقل هزینه و جریمه انجام دهند.

یکی دیگر از ویژگی های وکیل مالیاتی، فن بیان قوی و گیرای او است. این ویژگی به دو دلیل اهمیت بسیار زیادی دارد. اول این که مواد و مستندات قانونی نیاز به شرح و تفسیر دارد و کسی که در حوزه ی حقوقی در حال فعالیت است تنها در این صورت است که می تواند از موکل خود دفاع کند.

دوم اینکه وکلای مالیاتی وظیفه ی مشاوره به مدیران شرکت را دارند. مدیران شرکت ها از قوانین مالیاتی نا آگاه هستند بنابراین نیازمند مشاوره می باشند که با بیان ساده در عین حال کارشناسی شده موارد مالیاتی را به آن ها اطلاع دهند.

منبع این مقاله را در سایت حسابدارا مطالعه نمایید.

  • fatemeh biglar